Bel ons informatienummer wanneer u snel in contact wilt komen met de NLZIET klantenservice. Wij zijn een informatieservice en kunnen u aan de gewenste informatie helpen.
Contact met de NLZIET klantenservice
Wilt u graag contact opnemen met de NLZIET klantenservice, bijvoorbeeld omdat u vragen over uw abonnement heeft of omdat u uw abonnement wilt wijzigen? Door direct ons informatienummer te bellen, kunnen wij u snel in contact brengen met de juiste NLZIET helpdesk. Het kan lastig zijn om op de website het juiste telefoonnummer voor uw vraag te vinden. U wilt niet onnodig tijd verliezen, maar wel met een medewerker van NLZIET spreken om een duidelijk antwoord op uw vraag te krijgen. Door contact op te nemen met de NLZIET klantenservice via onze doorschakeldienst kunt u snel al uw vragen stellen aan het NLZIET supportteam, zonder dat dit extra moeite kost.
Informatie over NLZIET
NLZIET is een unieke samenwerking tussen de grote Nederlandse zendergroepen: RTL, NPO en Talpa TV. Met NLZIET kunt u programma’s van deze zendergroepen online via één platform kijken. U hebt toegang tot wel 36 zenders van de Nederlandse tv. U hebt de mogelijkheid om al uw favoriete programma’s terug te kijken op een moment dat u goed uitkomt en soms kunt u zelfs vooruit kijken. U maakt eenvoudig online een account aan en kiest een geschikt abonnement. U kunt online via verschillende apparaten kijken. Kijk bijvoorbeeld op een smart tv, met Google Chromecast, Apple TV, Android TV of Fire TV. U kijkt eenvoudig online op uw laptop of tablet en ook op uw telefoon kunt u programma’s kijken via de NLZIET app.
Wanneer kan ik de klantenservice van NLZIET bereiken?
De openingstijden van NLZIET zijn:
- Klantenservice telefonisch: doordeweeks van 12.00 tot 18.00 uur, gesloten in het weekend.
- Klantenservice online: doordeweeks van 10.00 tot 22.00 uur, zaterdag en zondag van 12.00 tot 22.00 uur.
Telefoonnummers van NLZIET
U kunt de klantenservice van NLZIET telefonisch bereiken (0850013160). U belt dit nummer wanneer u vragen hebt over uw abonnement, problemen hebt bij het inloggen of wanneer u last van een storing hebt. U kunt het algemene NLZIET klantenservice nummer bellen voor al uw vragen over de diensten van NLZIET.
De NLZIET klantenservice bellen
Wanneer u contact opneemt met de klantenservice van NLZIET kunt u het beste de volgende gegevens bij de hand houden, zodat u snel en efficiënt geholpen kunt worden door een van de medewerkers:
- Uw NLZIET klantnummer
- Naam, postcode en huisnummer
Andere manieren om in contact te komen met NLZIET
NLZIET is op verschillende manieren bereikbaar. U kunt terecht op de hulppagina, waar u op veel vragen al direct een antwoord kunt vinden. Ook via de NLZIET app kunt u vragen indienen. Op de website vindt u een contactformulier en via verschillende sociale media kanalen stelt u al uw vragen aan een klantenservicemedewerker. NLZIET heeft verschillende e-mailadressen, bijvoorbeeld voor algemene vragen en voor hulp bij problemen. Daarnaast kunt u natuurlijk altijd telefonisch contact opnemen met de NLZIET helpdesk.
De verschillende manieren om met NLZIET contact op te nemen:
- Telefonisch
- Online vraag indienen
- Mijn NLZIET
- Support via de app
NLZIET abonnement opzeggen
Hebt u een NLZIET abonnement, maar wilt u dit opzeggen? U kunt uw abonnement online opzeggen via Mijn NLZIET. U ontvangt daarna een bevestiging van deze opzegging en u kunt op ieder moment weer een abonnement starten. Opnieuw een abonnement afsluiten doet u door in te loggen op uw account en een betaling te doen voor de komende maand. Het is dus geen enkel probleem om uw abonnement voor één of twee maanden stop te zetten en daarna weer te activeren. Regelt u liever niet alles online? Via de telefonisch NLZIET klantenservice kunt u ook uw abonnement opzeggen of hier vragen over stellen.
NLZIET accountgegevens wijzigen
U kunt uw NLZIET gegevens inzien en aanpassen op uw account-pagina. U vindt daar uw persoonlijke gegevens, het abonnement dat u hebt afgesloten en uw facturen. Bent u uw wachtwoord vergeten of lukt het inloggen niet? U kunt uw e-mailadres invullen en vervolgens ontvangt u een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Voor programma’s met kijkwijzerindicatie 16 kunt u een pincode instellen. Zo kunnen alleen de familieleden met de juiste leeftijd deze programma’s zien. Wanneer u deze pincode vergeten bent of hier geen gebruik meer van wilt maken, kunt u dit wijzigen. U kunt ook met de klantenservice van NLZIET bellen om uw problemen met de pincode op te lossen.
NLZIET op verschillende apparaten
Met NLZIET kijkt programma’s van wel 36 zenders op al uw favoriete apparaten. NLZIET kan gebruikt worden op de Android TV, Apple TV (tvOS) en Fire TV. Ook kunt u NLZIET kijken via de Chromecast of op uw computer. U installeert eenvoudig de app op uw telefoon of tablet, zodat u via deze apparaten kunt kijken. Via iedere Smart TV hebt u toegang tot NLZIET en zelfs via de PlayStation 4 kijkt u uw favoriete programma’s. Hebt u problemen met het inloggen via een van deze apparaten? Een medewerker van de NLZIET klantenservice kan u telefonisch helpen bij het juist installeren van NLZIET. Ook op de NLZIET website vindt u allerlei informatie over het gebruiken van deze informatie. Zo leest u hoe u uw beeldkwaliteit op een Android TV-apparaat kunt verbeteren en via welke browsers NLZIET het beste werkt.
Reclame op NLZIET
Sommige programma’s van NLZIET bevatten reclame. U kijkt via NLZIET ook live tv en dan ziet u natuurlijk ook de reclame die live op tv te zien is. Wanneer u geen reclame wilt zien, kunt u het online aanbod van NPO Start Plus, RTLXL en KIJK terugkijken zonder reclame en in hoge kwaliteit. Soms kunt u zelfs vooruit kijken en weet u dus eerder wat er in uw favoriete serie gebeurt dan uw vrienden die live tv kijken. Sommige programma’s worden niet zonder reclame aangeboden. NLZIET neemt deze programma’s op en u kunt ze zeven dagen lang terugkijken via de tv-gids. Hebt u vragen over uw favoriete programma of kunt u niet vinden wat u zoekt? De NLZIET klantenservice kan u verder helpen met de problemen die u tijdens het kijken ondervindt.